Başkan Gürel vatandaşlarla bir araya geldi, talepleri yerinde dinledi
Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, kent merkezinde yaptığı incelemelerde vatandaşlarla görüşerek talep ve önerileri değerlendirdi.
Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, kent merkezinde yaptığı incelemelerde vatandaşlarla görüşerek talep ve önerileri değerlendirdi.
Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, kent merkezinde gerçekleştirdiği incelemeler kapsamında vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerileri yerinde dinledi.
Yalova’da Deprem Anıtı, Gazipaşa Caddesi, Şiir Yolu ve Bad Godesberg Parkı çevresinde incelemelerde bulunan Gürel, vatandaşlarla sohbet ederek kentte yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Vatandaşların görüş ve taleplerini dinleyen Gürel’e özellikle çocukların yoğun ilgi gösterdiği, Başkanın bir süre çocuklarla top oynayarak keyifli anlar yaşadığı belirtildi.
Başkan Gürel, kenti ortak akıl ve katılımcı belediyecilik anlayışıyla yönetmeye devam edeceklerini ifade etti.
© Copyright 2026 kirsehirhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.